BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nogalski Bogdan (University of Gdansk, Poland), Szpitter Agnieszka (Uniwersytet Gdański)
Tytuł
Model biznesowy jako strategiczne narzędzie w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa
Business Model as a Tool of Improving Finance Management Process
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2009, nr 17, s. 575-586, tab., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie finansami, Modele biznesowe, Strategia zarządzania
Financial management, Business models, Management strategy
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
W artykule przedstawiono subiektywny pogląd autorów na możliwości kreowania i wykorzystywania modeli biznesowych, w taki sposób aby tworzyły one nowe narzędzie zarządzania, narzędzie dostosowane do zachodzących zmian lub zmiany te kreujące.(abstrakt oryginalny)

In the paper is presented the conception of changing temporary business models in the way in which is possible the creation of new financial flows. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Banaszyk P.: Znaczenie modelu biznesu E strategicznej odnowie przedsiębiorstwa. W: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie. Analiza krytyczna. Red. K. Zieniewicz. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
  2. Całkiewicz M., Gudkova S.: Przegląd czasopism. "Master Business Administration" 2008, nr  6.
  3. Gołębiowski T., Dudzik T.M., Lewandowska M., Witek-Hajduk M.: Modele biznesu polskich przedsiębiorstw. Wydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa2008.
  4. Muszyński M.: Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa. Wydawnictwo PLACET, Warszawa 2006.
  5. Luecke R.: Strategia. Opracuj izastosuj najlepszą strategię dla swojej firmy. MT Biznes, Warszawa 2007.
  6. Niemczyk Z.: Modele biznesowe Ezarządzaniu strategicznym. Maszynopis wykładu, Wrocław 2007.
  7. Obłój K.: Tworzywo skutecznych strategii. Na styku starych i nowych reguł konkurowania. PWE, Warszawa 2002.
  8. Obłój K.: Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej. PWE, Warszawa, 2007.
  9. Schumpeter J.: Kapitalizm, socjalizm, demokracja. PWN, Warszawa 1995.
  10. Slywotzki A., Morrisom D.J., Adelman B.: Strefa zysku. PWE, Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu