BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bakalarczyk Sebastian (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Innowacje bankowe - aspekt teoretyczny
Banking Innovations - Theoretical Aspect
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2008, nr 13, s. 11-18, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje, Bankowość
Innovations, Banking
Uwagi
summ.
Abstrakt
W opracowaniu autor opisuje aspekty teoretyczne charakteryzujące innowacje ze szczególnym uwzględnieniem innowacji bankowych. Opracowanie zawiera informacje o rodzajach innowacji, ich otoczeniu oraz rozwojowi.(abstrakt oryginalny)

In this work the author describe the theoretical aspects of innovations particularly banking innovations. In paper there is information about innovations' types and enclosing, and evolution of them.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Bakalarczyk S.: Innowacje bankowe - bankowość elektroniczna, inwestycyjna i inżynieria finansowa. Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2006.
  2. Binkowski P., Beeck H.: Innowacje bankowe. Poltext, Warszawa 1998.
  3. Glogowski E., Munch M.: Nowe usługi finansowe. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
  4. Korenik D.: Innowacyjne usługi banku. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  5. Krzyżkiewicz Z.: Operacje i innowacje bankowe. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1993.
  6. Penc J.: Strategie zarządzania. Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1995.
  7. Pluta-Olearnik M.: Marketing usług bankowych. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999.
  8. Pomykalski A.: Innowacje. Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 1997.
  9. Pomykalski A.: Innowacje. Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2001.
  10. Pomykalski A.: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie. A.J. Stępień Akademickie Centrum Graficzno- Marketingowe SA. LODART, Łódź 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu