BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalski Daniel (Progress Partner S.C.)
Tytuł
Pieniądze dla sprzedawcy : jak tworzyć i wdrażać systemy motywacyjno-premiowe dla działów sprzedaży?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 12, s. 53-55, wykr.
Słowa kluczowe
Dział sprzedaży, Sprzedaż, Premia, Motywacja do pracy, Motywacyjna funkcja płac
Sales department, Sale, Bonus, Work motivation, Wage incentives functions
Abstrakt
Płace w sektorze sprzedaży z reguły są znacznie wyższe niż w innych działach na szeregowym szczeblu operacyjnym. Firmy inwestują wiele środków w wynagrodzenia oraz inne benefity dla pracowników "pierwszej linii frontu". Jak stworzyć system motywacji i wynagrodzeń, aby, z jednej strony, chronić budżet przedsiębiorstwa przed zbytnim "rozdawnictwem", z drugiej zaś, promować wśród reprezentantów handlowych aktywne działanie oraz stale dbać o motywację do zdobywania nowych klientów? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu