- Autor
- Hurna Sona (International School of Management ISM Slovakia in Prešov), Hvizdova Eva (International School of Management ISM Slovakia in Prešov)
- Tytuł
- Customer Relationship Management and Customer Driving Companies
Zarządzanie relacjami z klientem a firmy prowadzone zgodnie z oczekiwaniami klientów - Źródło
- Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata Tes Oikonomias, 2011, z. 5, s. 71-76, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Relacje z klientami, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Relationships with customers, Customer Relationship Management (CRM) - Uwagi
- streszcz.
- Abstrakt
- Obecnie, w czasach szalejącej konkurencji, nie ma innej drogi do sukcesu jak budowa organizacji przyjaznej konsumentom mającej na celu opiekę nad konsumentem, zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Tylko zadowoleni klienci wewnętrzni mogą stać się gwarancją zadowolenia i lojalności klientów zewnętrznych.(abstrakt oryginalny)
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Hurna, S. Niektore manazerske a marketingove pristupy v zäkaznicky orien- tovanych firmach. In Kvalita Inovacia Prosperita. ISSN 1335-1745, 2006.
- Chlebovsky, V. CRM Rizeni vztahü se zakazniky. Brno: Computer Press, a.s., 2005.
- Lehtinen, J.R. Aktivni CRM. GRADA Praha, 2007.
- Whiteley, R.C. Podnik rizeny zakaznikem. Praha: Victoria Publishing a.s., 1999.
- Cytowane przez
- ISSN
- 2300-2999
- Język
- eng