BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hurna Sona (International School of Management ISM Slovakia in Prešov), Hvizdova Eva (International School of Management ISM Slovakia in Prešov)
Tytuł
Customer Relationship Management and Customer Driving Companies
Zarządzanie relacjami z klientem a firmy prowadzone zgodnie z oczekiwaniami klientów
Źródło
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata Tes Oikonomias, 2011, z. 5, s. 71-76, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Relacje z klientami, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Relationships with customers, Customer Relationship Management (CRM)
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Obecnie, w czasach szalejącej konkurencji, nie ma innej drogi do sukcesu jak budowa organizacji przyjaznej konsumentom mającej na celu opiekę nad konsumentem, zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Tylko zadowoleni klienci wewnętrzni mogą stać się gwarancją zadowolenia i lojalności klientów zewnętrznych.(abstrakt oryginalny)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Hurna, S. Niektore manazerske a marketingove pristupy v zäkaznicky orien- tovanych firmach. In Kvalita Inovacia Prosperita. ISSN 1335-1745, 2006.
  2. Chlebovsky, V. CRM Rizeni vztahü se zakazniky. Brno: Computer Press, a.s., 2005.
  3. Lehtinen, J.R. Aktivni CRM. GRADA Praha, 2007.
  4. Whiteley, R.C. Podnik rizeny zakaznikem. Praha: Victoria Publishing a.s., 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2300-2999
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu