BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Bohdan
Tytuł
CRM - skuteczny lek na spowolnienie gospodarcze? : Bank i Klient: Zarządzanie relacjami z klientami - Prezentacja
Źródło
Bank, 2013, nr 5, s. 22
Słowa kluczowe
Bankowość, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Kryzys bankowy, Spowolnienie gospodarcze
Banking, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Banking crisis, Economic slowdown
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Właściwe zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem systemów informatycznych pozwala firmom na lepszą ich obsługę. To dziś klucz do utrzymania obecnych i pozyskiwania nowych klientów. Od oprogramowania klasy CRM, wspomagającego te procesy, oczekuje się dziś jednak, by nie tylko dobrze spełniało stawiane przed nimi zadania, ale było też wygodne i przyjazne dla obsługujących je użytkowników. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu