BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kempa Anna (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Trudności dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu "Systemy ekspertowe"
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach : systemy ekspertowe - wczoraj, dziś, jutro, 2010, s. 287-294, rys.
Słowa kluczowe
Systemy ekspertowe, Projektowanie systemów ekspertowych, Dydaktyka
Expert systems, Design of expert systems, Teaching
Abstrakt
Uwaga autorki będzie skupiała się na części praktycznej, niemniej znajdą się także pewne odniesienie do teoretycznego ujęcia przedmiotu .Celem rozdziału jest wskazanie trudności , jakie można napotkać w trakcie praktycznej nauki przedmiotu oraz przedstawienie propozycji ich pokonywania i zapobiegania. Treść rozdziału choć przywołuje przykłady konkretnych środowisk systemów ekspertowych, ma raczej charakter uniwersalny, odnoszący się do nauki przedmiotu bez względu na przyjęte narzędzia.(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. http://aitech.pl
  2. Choi J.Ł., A Rule-Based Expert System Using an Interactive Question-and-Answer Sequence, Proc., University Consortium for Geographic Information Science (UCGIS) Summer Assembly Graduate Papers, Athens, Georgia, 2002
  3. Jędrzejczyk W., Kiełtyka L., Znaczenie intuicji w podejmowaniu decyzji, w: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym, red. J. Gołuchowski, A. Frąckiewicz-Wronka, AE, Katowice 2009
  4. Mulawka J., Systemy ekspertowe, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 1996
  5. Niederliński A., Regułowo-modelowe systemy ekspertowe, Wydawnictwo Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskego, Gliwice 2006
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu