BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wróbel Monika
Tytuł
Systemy kontroli frekwencji i postępów w nauce jako narzędzia profilaktyczne wspomagające proces edukacji
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach : systemy ekspertowe - wczoraj, dziś, jutro, 2010, s. 302-309, rys., tab.
Słowa kluczowe
Systemy ekspertowe, Projektowanie systemów ekspertowych, Edukacja
Expert systems, Design of expert systems, Education
Abstrakt
Celem niniejszego podrozdziału jest przedstawienie elektronicznych dzienników jako systemów wspierających proces edukacji oraz zwrócenie uwagi na konieczność prowadzenie pełniejszego nadzoru nad postępami w pracy uczniów, co jest możliwe dzięki nowym , elektronicznym systemom informatycznym, które wspomagają szkołę. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Bednarek J., Multimedia w kształceniu, Wydawnictwo Naukowe PWN,Warszawa 2008
  2. Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A., E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Difin, Warszawa 2009
  3. Walinowicz K., Wpływ członkostwa na edukacją w Polsce, "Wspólnoty Europejskie" 2009, nr 2 (195)
  4. Wróbel M., E-dziennik jako narzędzie wspierające proces edukacji szkolnej, "e-mentor", nr 4 (31), październik 2009;wersja elektroniczna, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=31 &id=675
  5. Ogólnopolska konferencja "Wykorzystanie informatyki i technologii informacyjnej w zakresie kontroli frekwencji i postępów w nauce oraz informatyzacji procesów dydaktycznych (opieka, wychowanie, dydaktyka)", pod patronatem Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS, Jaworzno 28 października 2008
  6. Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A., E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Difin, Warszawa 2009
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu