BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajdzik Bożena
Tytuł
Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego
Customer Satisfaction based on the Example of Metallurgical Company
Źródło
Problemy Jakości, 2013, nr 11, s. 26-29, rys., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Satysfakcja klienta, Badanie satysfakcji, Przedsiębiorstwo produkcyjne, Przemysł hutniczy
Customer satisfaction, Satisfaction research, Production enterprise, Smelting industry
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
ArcelorMittal Poland SA
Abstrakt
W artykule przedstawiono wybrane zagadnienia oceny poziomu zadowolenia klienta z nabytych dóbr i usług na przykładzie przedsiębiorstwa hutniczego. Analizując system oceny satysfakcji klientów w przedsiębiorstwie ArcelorMittal Poland scharakteryzowano: zagadnienia procesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa w odniesieniu do potrzeb i oczekiwań klientów (ujęcie schematyczne), opisano specyfikę pomiarów jakości dokonywanych przez producenta i klienta oraz przytoczono stosowane wskaźniki pomiaru jakości w analizowanym przedsiębiorstwie, zestawiając uzyskane wyniki poziomu satysfakcji klientów za lata 2007-2012. (abstrakt oryginalny)

Some problems of customer's satisfaction during goods and services purchases based on the example of metallurgical company were presented. Analysing of customer's research system in ArcelorMittal Company such problems were characterized: scheme of processes map according to customers needs, measurement of quality by producer and customer (characteristic features) and some indexes of quality. Moreover results of customer's research in analyzed company (period 2007-2012) were presented. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dobiegała-Korona B., Doligalski T. (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2010.
  2. Gajdzik B., Dostawca z wyboru w strukturze doskonalenia World Class Manufacturing, "Gospodarka Materiałowa i Logistyka", Nr 8 (t. 65), 2013, s. 26-31.
  3. Gajdzik B., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w proces zakupu dóbr i usług, "Problemy Jakości", Nr 9, (t. 45) 2013, s. 16-20.
  4. Gajdzik B., Sitko J., An analysis of the causes of complaints about steel sheets in metallurgical products quality management systems, "Metalurgija" No l (2014), vol. 53, p. 135-138.
  5. Lisiecka K., Kreowanie jakości, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2002.
  6. Lisiecka K., Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009.
  7. Oczko wieź E., Chcemy być dostawcą w wyboru, "Jedynka" (Gazeta zakładowa AMP), kwiecień 2013, Dąbrowa Górnicza, s. 7.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu