BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Świda Jarosław (Akademia Rolnicza w Krakowie / Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości), Sikora Tadeusz (Akademia Ekonomiczna w Krakowie / Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Preferencje konsumenckie cech jakości produktów mleczarskich w Polsce południowo-wschodniej
Consumers` Preferences of Quality Traits of the Dairy Products in the Southeastern Region of Poland
Źródło
Żywność: nauka - technologia - jakość, 1999, R. 6, nr 1 (18), s. 60-69, rys., tab., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Preferencje konsumenta, Jakość produktów żywnościowych, Mleczarstwo
Consumer preferences, Food quality, Dairy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem badań było wyznaczenie najważniejszych dla konsumentów cech jakości produktów mleczarskich. Badania przeprowadzono metodą ankietową w sześciu największych miastach Polski południo-wschodniej. Najważniejszymi dla konsumentów cechami jakości produktów mleczarskich okazały się cechy sensoryczne. (abstrakt oryginalny)

The aim of this investigations was designation of the most important quality traits of the dairy products for consumers of southeastern region of Poland. The investigations were carried out by inquiry method. Sensory traits are the most important for consumers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kowrygo В., Górska-Warsewicz H., Ługowska К.: Ocena preferencji konsumenckich w zakresie żywności i żywienia. Żywność. Technologia. Jakość, 2(11), 1997, 51-59.
  2. Kowrygo В., Zbrzeźna I.: Ocena preferencji konsumenckich w zakresie spożycia mleka i przetworów mlecznych. Przegląd Mleczarski, 3, 1994, 73-76.
  3. Pieczonka W., Świda J.: Czynniki marketingowe i psychograficzne kształtujące popyt mieszkańców Polski południowo-wschodniej na przetwory mleczne. Prace Towarzystwa Naukowego w Rzeszowie, Seria 4: Towaroznawstwo i Przetwórstwo, 3, 1995, 19-26.
  4. Urban S.: Czynniki wpływające na decyzje konsumentów podejmowane przy zakupie produktów mięsnych. Gospodarka Mięsna, 6, 1995, 12-13.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2451-0769
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu