BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strojny Szymon (Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu)
Tytuł
Przesłanki standaryzacji interpersonalnej obsługi klienta
The Conditions of Standardized Interpersonal Customer Service
Źródło
LogForum, 2008, vol. 4, nr 1, 8 s., rys., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Standaryzacja, Jakość
Customer service, Standardization, Quality
Uwagi
summ., streszcz., zfsg.
Abstrakt
Obsługa klienta stanowi jeden z najważniejszych elementów strategii firmy. W istotny sposób wpływa ona na poziom relacji oraz lojalność klientów. Celem artykułu jest analiza możliwości standaryzacji procesu obsługi klienta. Autor skoncentrował się wyłącznie na interpersonalnej obsłudze klienta. Przedstawiono zatem etapy procesu obsługi klienta, istotę standaryzacji oraz czynniki wpływające na możliwości jej implementacji. Zaprezentowano także korzyści dla firmy wynikające ze standaryzacji obsługi klienta. (abstrakt oryginalny)

The customer service is one of the most important elements of the company strategy. It has a significant influence on the relations with the customers and on their loyalty. The main purpose of this article is the analysis of how can the process of customer service be standardized. The author focused exclusively on the interpersonal customer service. There have been presented the steps of the process, the meaning of standardization and the factors influencing the possibilities of how to implement the standards. There have been presented all the company benefits of the customer service standardization. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Christopher M., Peck H., 2005, Logistyka marketingowa, PWE Warszawa, 52.
  2. Coyle J., Bardi E., Langley C.J., 2002, Zarządzanie logistyczne, PWE Warszawa, 155.
  3. Kempny D., 2001, Logistyczna obsługa klienta, PWE Warszawa 2001, 18-19.
  4. Rutkowski K., praca zbiorowa, Logistyka dystrybucji, Difin Warszawa 2001, 85-86.
  5. Rogoziński K., 1998, Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, 97.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1895-2038
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu