- Autor
- Bustrow Helmut
- Tytuł
- Internationale Primärmarktforschung
Badanie podstawowych uwarunkowań rynkowych w skali międzynarodowej - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Nauki Humanistyczne (6), 2001, nr 897, s. 305-327, bibliogr. 20 poz.
- Słowa kluczowe
- Rynki międzynarodowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem
International market, Enterprise management - Uwagi
- streszcz.
- Abstrakt
- Celem artykułu było ustalenie podstawowych, szeroko rozumianych uwarunkowań bezpiecznej działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Oprócz analizy danych ekonomiczno-finansowych, przedmiotem tego rodzaju badań były także problemy socjokulturowe, różnice w strukturach społecznych, dominujące systemy wartości, normy i mentalność społeczna itd. Pełne rozpoznanie takich danych zmniejsza ryzyko popełnienia błędu w działalności przedsiębiorstw konkurujących na rynkach w skali międzynarodowej. (abstrakt oryginalny)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bauer E.: Internationale Marketingforschung. München 1995.
- Diller H.: Vahlens grosses Marketinglexikon. München 1992.
- Fuss J.: Praxis der Auslandsmarkterkundung. Heidelberg 1989.
- Hermanns A., Wißmeier, U.: Internationales Marketing-Management. München 1995.
- Hünerberg R.: Internationales Marketing. Landsberg-Lech 1994.
- Hüttner M.: Grundzüge der Marktforschung. Wiesbaden 1977.
- Koch J.: Marktforschung: Begriffe und Methoden. München 1996.
- Macharzina K.: Handwörterbuch Export und Internationale Unternehmung. Stuttgart 1989.
- Meffert H.: Marktforschung - Grundriß mit Fallstudien. Wiesbaden 1986.
- Meffert H., Althans J.: Internationales Marketing. Stuttgart 1982.
- Meissner H.-G.: Aussenhandels-Marketing. Stuttgart 1981.
- Paliwoda S.: International Marketing. Oxford 1993.
- Pepels W.: Käuferverhalten und Marktforschung: eine praxisorientierte Einführung. Stuttgart 1995.
- Randall G.: Principles of Marketing. London 1993.
- Ringle G.: Exportmarketing. Wiesbaden 1977.
- Schoppe S.: Kompendium der internationalen Betriebswirtschaftslehre. München 1991.
- Stahr G.: Auslandsmarketing. Stuttgart 1979.
- Usunier J.-C.: Interkulturelles Marketing: mehr Erfolg im internationalen Geschäft. Wiesbaden 1993.
- Weis H.: Marktforschung. Ludwigshafen 1991.
- Weis H.C.: Marketing. Ludwigshafen 1995.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1426-0689 - Język
- ger