BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bustrow Helmut
Tytuł
Internationale Primärmarktforschung
Badanie podstawowych uwarunkowań rynkowych w skali międzynarodowej
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Nauki Humanistyczne (6), 2001, nr 897, s. 305-327, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe
Rynki międzynarodowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem
International market, Enterprise management
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Celem artykułu było ustalenie podstawowych, szeroko rozumianych uwarunkowań bezpiecznej działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Oprócz analizy danych ekonomiczno-finansowych, przedmiotem tego rodzaju badań były także problemy socjokulturowe, różnice w strukturach społecznych, dominujące systemy wartości, normy i mentalność społeczna itd. Pełne rozpoznanie takich danych zmniejsza ryzyko popełnienia błędu w działalności przedsiębiorstw konkurujących na rynkach w skali międzynarodowej. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bauer E.: Internationale Marketingforschung. München 1995.
  2. Diller H.: Vahlens grosses Marketinglexikon. München 1992.
  3. Fuss J.: Praxis der Auslandsmarkterkundung. Heidelberg 1989.
  4. Hermanns A., Wißmeier, U.: Internationales Marketing-Management. München 1995.
  5. Hünerberg R.: Internationales Marketing. Landsberg-Lech 1994.
  6. Hüttner M.: Grundzüge der Marktforschung. Wiesbaden 1977.
  7. Koch J.: Marktforschung: Begriffe und Methoden. München 1996.
  8. Macharzina K.: Handwörterbuch Export und Internationale Unternehmung. Stuttgart 1989.
  9. Meffert H.: Marktforschung - Grundriß mit Fallstudien. Wiesbaden 1986.
  10. Meffert H., Althans J.: Internationales Marketing. Stuttgart 1982.
  11. Meissner H.-G.: Aussenhandels-Marketing. Stuttgart 1981.
  12. Paliwoda S.: International Marketing. Oxford 1993.
  13. Pepels W.: Käuferverhalten und Marktforschung: eine praxisorientierte Einführung. Stuttgart 1995.
  14. Randall G.: Principles of Marketing. London 1993.
  15. Ringle G.: Exportmarketing. Wiesbaden 1977.
  16. Schoppe S.: Kompendium der internationalen Betriebswirtschaftslehre. München 1991.
  17. Stahr G.: Auslandsmarketing. Stuttgart 1979.
  18. Usunier J.-C.: Interkulturelles Marketing: mehr Erfolg im internationalen Geschäft. Wiesbaden 1993.
  19. Weis H.: Marktforschung. Ludwigshafen 1991.
  20. Weis H.C.: Marketing. Ludwigshafen 1995.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-0689
Język
ger
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu