BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Proszkowska Anita (AGH University of Science and Technology, Poland), Stybel Aleksandra (AGH University of Science and Technology, Poland)
Tytuł
Polish Internet Users' Opinion about the Modern Web Advertising - Survey Results
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2013, vol. 10, s. 65-75, tab., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Marketing, Promocja
Internet, Marketing, Promotion
Uwagi
summ.
Abstrakt
Purpose of the article was to demonstrate the results of surveys about the perception of Internet advertising among its users. The work contains information about how individual forms of web advertising are assessed and what are the expectations of website visitors to the ads used on the Internet. The development is based on the studies of questionnaire research done on the Internet in 2010. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk, J. Gębarowski, M. Kandefer, M. (2004). Internet na usługach marketingu. Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
  2. Kramer, J. (2003). Infrastruktura uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu. In: Internet w Marketingu. A. Bajdak ed. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  3. Sokołowski, M. (2005). Oblicza Internetu: Internet a globalne społeczeństwo informacyjne. Elbląg: ALGRAF
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1898-0511
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu