BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlak Jakub (Politechnika Poznańska)
Tytuł
Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym facebook
Internet promotion of micro and small enterprise at the social network facebook
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2013, nr 102, s. 136-144, tabl.
Tytuł własny numeru
Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2013
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Promocja, Marketing internetowy
Small business, Promotion, e-marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Nawiązanie dialogu z klientami poprzez firmowe profile założone na różnych kanałach mediów społecznościowych pozwoliły również przedsiębiorstwom zaistnieć w świadomości konsumentów jako organizacje innowacyjne oraz zainteresowane satysfakcją swoich klientów. Wykorzystanie firmowych profili utrzymywanych w Social Mediach przez pracowników biur obsługi klienta celem pełnego doinformowania klientów lub udzielenia im niezbędnych porad stał się w ostatnich latach standardem dla wielu mikro i małych firm. Ta forma komunikacji pozwala na szybką reakcję i niesienie pomocy bez inwestowania w kosztowne rozwiązania typu call-center.(fragment tekstu)

Parallel to the increasing number of internet users in Poland, communication via social media is one of the most innovative types of branding and building relations with customers and providing a productive dialogue between enterprises and customers. Using social advertising micro and small enterprises can compete with the global players and achieve far more effective marketing results as by using traditional advertising channels, especially when adjusting the advertise parameters exactly to their ideal target (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Podstawy marketingu internetowego dla małych firm, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie, Leszno 2011, s. 64.
  2. C. Tucker, Social Advertising. Massachusetts Institute of Technology (MIT) - Management Science (MS), 2012, s. 3
  3. Findings from an Internet Social Networking Site. University of Maryland, Robert H. Smith School of Business,2008, s. 90
  4. A. Ghose, S. Yang, An Empirical Analysis of Sponsored Search Performance in Search Engine Advertising, New York University - Leonard N. Stern School of Business and Marshall School of Business, University of Southern California, 2007, s. 1
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu