BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wilczkowiak Wiesław, Rafał (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Lesznie)
Tytuł
Jednostkowy koszt produktu w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. Wybrane aspekty
Unit costs in mikro, small and medium-sized enterprises. Some aspects
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2013, nr 102, s. 543-549, tabl., rys.
Tytuł własny numeru
Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2013
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Produkt, Koszty
Small business, Product, Costs
Uwagi
summ.
Abstrakt
Koszty w przedsiębiorstwach są przedmiotem zainteresowań zarówno środowiska naukowego, jak i praktyki gospodarczej. W przestrzeni informacyjnej często pojawiają się informacje o wysokich kosztach, cięciu kosztów, minimalizacji kosztów i te terminy determinują w znacznej mierze dyskurs o efektywności ekonomicznej działalności przedsiębiorstw.(fragment tekstu)

Paper presents managerial accounting and its use in micro and small and medium-sized enterprises. It presents analysis of knowledge about cost analysis, accounting terms, methodology among economic agents and applying these tools to running business. Moreover analyzed companies were used to develop models describing use of theoretical knowledge.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M.E. Porter, Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001, s. 392.
  2. http://www.parp.gov.pl/index/more/18781.
  3. Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 287.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu