BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Frąś Józef (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Zarządzanie procesem wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie
Management of the Implementation Process of Innovation in Enterprises
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2013, nr 34, T.1, s. 175-186, rys., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie i marketing - tom 1
Słowa kluczowe
Zarządzanie, Innowacje, Procesy innowacyjne
Management, Innovations, Innovation processes
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W opracowaniu zostały określone istotne elementy, które mają wpływ na zarządzanie procesami innowacyjnymi. Opisane zostały procesy, jakie towarzyszą wdrażaniu nowego produktu, tj. od jego powstania do wycofania z rynku i zastąpienia nowym w powtarzalnym niezamkniętym cyklu. Praca zakończona jest podsumowaniem opisanych zagadnień wdrażania nowego produktu w aspekcie zarządzania i sterowania jakością. (abstrakt oryginalny)

The paper sets out essential factors that affect the management of the innovation processes. It describes the processes that are associated with the implementation of a new product, i.e. from its inception (creation) to recall from the market and its replacement with a new one in a repetitive, open cycle. The study is finished with a summary describing the matter of implementation of a new product in terms of management and quality control. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Brdulak J.J., Zarządzanie wiedzą a proces innowacji produktu, OW SGH, Warszawa 2005.
  2. Doroba A., Zarządzanie kreatywnością i innowacji, MT Biznes, Warszawa 2005.
  3. Myszewski J.M., Po prostu jakość, Wyd. WSPiZ, Warszawa 2005.
  4. Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2003.
  5. Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, WN PWN, Warszawa-Łódź 2001.
  6. Poznańska K., Czynniki sukcesu małych przedsiębiorstw w Polsce, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Warszawa 2006.
  7. Sojkin B., Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa 2003.
  8. Strużycki M., Innowacyjność w teorii i praktyce, OW SGH, Warszawa 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2080-4881
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu