BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawiec Wioletta (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Pinterest - portal nowych możliwości dla budowania marki oraz lojalności klienta
Pinterest - the New Networking Site for Brand Building and Customer Loyalty
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2013, nr 105, s. 333-340, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Europejska przestrzeń komunikacji elektronicznej. T. 2
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Konsument, Lojalność klientów, Marketing internetowy, Portale internetowe, Media społecznościowe, Budowanie marki
Enterprises, Consumer, Customer loyalty, e-marketing, Web portals, Social media, Brand building
Uwagi
summ.
Abstrakt
Z ogromnej siły i potencjału social mediów zdaje sobie sprawę już każdy. Faktem jest również zanikanie ery klasycznego Internetu, a pojawienie się przestrzeni online ukształtowanej przez i pod użytkownika. Zmiana designu strony WWW, uproszczenie komunikacji, mocniejsza ekspozycja elementów wizualnych, wykorzystywanie infografki, wideostorytellingu oraz rozwój platform o naturze obrazkowej stanowią w dzisiejszych czasach najważniejsze działania marketerów, którym głównie zależy na zainteresowaniu i zatrzymaniu konsumenta przy marce firmy lub jej produktach. Celem artykułu jest podkreślenie znaczenia rozwijającej się kultury obrazkowej w procesie budowania marki oraz lojalności klienta na podstawie portalu społecznościowego Pinterest.(fragment tekstu)

Social media is a very important tool for a company that wants to implement market trends. Nowadays, customer is announcing his needs, communicating what, where and when he would like to seek and gather through Internet. The purpose of this article is to identify the importance of a picture culture in order to build brand and customer loyalty based on the social networking site Pinterest.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Buczny E.: Reguły kontentu w sieci, "Marketing w Praktyce" 2012, nr 12.
  2. Dymkowska A.: Promocja ładna jak z obrazka, "Marketing w Praktyce" 2012, nr 11.
  3. Małecki M.: Pinterest - czy polskie marki mają tu czego szukać?, http://nowymarketing.pla/28,pinterest-czy-polskie-marki-maja-tu-czego-szukac
  4. Nadalny T., Pinterestowy cud marketingowy?, "Marketing w Praktyce" 2012, nr 6.
  5. Ratuszniak B.: Pinterest jak Facebook. Rośnie w Polsce równie szybko, http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/social-media/pinterest-jak-facebook- rosnie-w-polsce-rownie-szybko-23730
  6. Ries A. i L.: 11 praw budowania marek internetowych, IFC Press, 2001.
  7. Sadowski M.: Rewolucja - social media, Helion, Gliwice 2013.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu