BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlak-Kołodziejska Katarzyna (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Gry komputerowe i video jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej
Computer and Video Games as a Form of Entertainment of Young Consumers and Marketing Communication Medium.
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, nr 26, s. 229-242, tab.
Słowa kluczowe
Gry komputerowe, Wideo, Młodzież, Komunikowanie marketingowe
Computer games, Video, Youth, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W ciągu ostatnich 25 lat nastąpiły zmiany w zakresie konsumpcji mediów tradycyjnych (prasy, telewizji i radia) oraz spadek efektywności reklamy. W strategiach marketingowych wielu firm zmianom tym towarzyszył wzrost znaczenia dzieci i młodzieży, które stały się istotnym odbiorcą komunikatów promocyjnych. W efekcie przedsiębiorstwa, poszukując skutecznych środków komunikacji z młodym odbiorcą, zaczęły coraz częściej wykorzystywać gry komputerowe (wideo).(abstrakt oryginalny)

Over the past 25 years there have been changes in consumption of traditional media (newspapers, television, radio) and decreasing effectiveness of advertising. Changes were accompanied by the rise of importance of children and young people in marketing strategies of many companies that have become an important recipient of promotional messages. As a result, companies looking for effective means of communication with young recipient became using more and more computer games (video).(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Dzieci i pieniądze. Kieszonkowe nie poddaje się kryzysowi, http://www.ipsos.pl/kieszonkowedzieci-2010.
  2. B. Kwarciak, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, s. 282.
  3. B. Łaciak, Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej, w: Dziecko we współczesnej kulturze medialnej, red. B. Łaciak, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 2003, s. 141-142.
  4. Sytuacja gospodarstw domowych w 2010 roku, GUS, http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_wz_sytuacja_gosp_dom_2010.pdf.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu