BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Głowicki Piotr (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu), Łasiński Gabriel (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu)
Tytuł
Istota i formy e-learningu oraz czynniki wpływające na jego efektywność
Chosen Solutions of Efficiency Improvement in e-learning Education
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2013, nr 105, s. 615-622, tab., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Europejska przestrzeń komunikacji elektronicznej. T. 2
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Efektywność
e-learning, Effectiveness
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule poruszono problematykę e-learningu we współczesnej przestrzeni gospodarczej. Problematyka kształcenia elektronicznego nabiera coraz większego znaczenia, po fazie formułowania założeń i budowania modeli teoretycznych obserwujemy fazę wzrostu i coraz większą implementację rozwiązań tego typu. W artykule zawarte zostały oryginalne wskazania dotyczące możliwości podnoszenia efektywności rozwiązań e-leamingowych w różnych sferach systemowych.

The article covers e-learning issue in contemporary economic area. The idea of electronic education swindles greatest meanings, after the phase of formulating foundation we are able to observe constructions of theoretical models phase of incrementation (growth) as well as greatest e-learning solutions implementation. Not only well organized and big enterprises are using e-learning as alternative solution human oriented education, electronic education becomes standard also in higher education as well as small and medium enterprises. Authors direct inspiration for e-learning problem analyses were experience's in implementation processes and conclusions of evaluation analyses. Article methodical bases are literature analyses, as well as case study method. Original indications of e-learning efficiency solutions of system areas have been included in article. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Armstrong M.: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 2007.
  2. Dziubińska M., Wierzbicka A.: Dobry scenariusz, niezły reżyser - czynniki sukcesu w tworzeniu kursu e-learningowego, w: E-learning- narzędzia i praktyka, red. J. Antoszkiewicz, J. Goliński, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 2012.
  3. Ellis R.: E-learning trends 2008, Learning Circuits, ASTD, 2008.
  4. Głowicki P.: System nauczania hybrydowego jako instrument wspierania rozwoju organizacji sportowych, rozprawa doktorska, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wrocław, 2010.
  5. Jaffray P.: Helping Investors Climb the e-Learning Curve, USbancorp, 1999.
  6. Machol A: Kompendium wiedzy o sieciach, nr 5, E-learning i-learning, Akademia NetWorld, 2003.
  7. Runiewicz-Wardyn R.: Towards building an eLearning environment in Poland, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2008.
  8. Schramm J.: The Change Agenda, CIPD, Londyn 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu