BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zajkowska Monika (Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku)
Tytuł
Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem
Perspectives of Mobile Internet Development in a New Dimension of Communication With Consumer.
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, nr 26, s. 275-286, rys.,tab.
Słowa kluczowe
Rozwój, Internet, Konsument
Development, Internet, Consumer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Internet mobilny w niedalekiej przyszłości może stanowić dominującą formę komunikacji w Sieci. Dla marketerów oznacza to nowe możliwości komunikacji z konsumentem. W artykule postawiono dwa pytania badawcze: czy użytkownicy urządzeń mobilnych będą w Sieci spędzać więcej czasu niż użytkownicy klasycznych komputerów; czy przedsiębiorstwa pozwolą sobie na to, by nie być tam, gdzie obecni są ich potencjalni klienci? Autorka prezentuje perspektywę rozwoju Internetu mobilnego oraz wybrane możliwości komunikacji mobilnej na podstawie badań wtórnych z danych w Polsce i na świecie.(abstrakt oryginalny)

Mobile internet in the near future may be the dominant form of communication in the network. For marketers, it means new opportunities for communication with the consumer. The paper poses two research questions: will the users of mobile devices spend more time in the network than users of conventional computers? Is it possible for companies not to be present where their current and potential customers are? The author presents the perspective of the development of mobile internet and chosen possibilities of mobile communication basing on the secondary research carried out in Poland and abroad.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M.A. Khan, Exposure to mobile ads lifts branding: Dynamic Logic, http://www.mobile marketer.com/cms/news/research/1580.html.
  2. Morgan Stanley, Raport Internet Trends, April 2010, http://www.morganstanley.com/institutional/techresearch/pdfs/Internet_Trends_041210.pdf.
  3. Polacy lubią mobilne media, badanie Mobile Exposure Polska przeprowadzone przez TNS Global dla marki Orange, http://biuroprasowe.tp.pl/pr/171570/orange-mobile-exposure-2010-polacy-lubia-mobilne-media.
  4. Gartner Analysts, http://www.gartner.com/technology/analysts.jsp.
  5. B. Hajduga, Czas na mobile advertising, http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=797
  6. 14 million Americans scanned QR codes on their mobile phones in June 2011, Newspapers/Magazines and Product Packaging Most Likely Source of QR Code, http://www.comscore.com/Press_Events/Press_Releases/2011/8/14_Million_Americans_Scanned_QR_or_Bar_Codes_on_their_Mobile_Phones_in_June_2011.
  7. Raport potencjał serwisów geolokalizacyjnych w Polsce 2010, Interactive Research Center,http://www.adwatch.pl/.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu