BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Deluga Włodzimierz (Politechnika Koszalińska), Bokrzański Artur (Politechnika Warszawska)
Tytuł
Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem internetu
Retail sales in poland, using the internet
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 95, s. 119-135
Tytuł własny numeru
Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach
Słowa kluczowe
Sprzedaż detaliczna, Internet, Handel elektroniczny
Retail sales, Internet, e-commerce
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie sytuacji związanej ze sprzedażą detaliczną wykorzystującą współczesne technologie elektroniczne, a zwłaszcza Internet.(fragment tekstu)

In the last few years the Internet has spread to virtually the entire world. In the beginning it was a research tool, and then transformed into a universal means of communication. Anyone can become a broadcaster of content. The Internet has become an interactive tool, so it came to be used in retail sales by network users. The paper presents the development of online stores and illustrates the activities of selected companies. To assess this type of trade, the results of the study how customers perceive the state and level of sales have been used. The illustration of the particular online store is an example of an online store Amber Plaza.pl. Projections of e-commerce development are presented in part five.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Handel elektroniczny, http://mfiles.pl/pl/index.php, 20.03.2012.
  2. P. Drygas, Handel elektroniczny, w: Kompendium wiedzy o handlu, red. M. Sławińska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 259.
  3. B. Gregor, M. Stawiszyński, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz, 2002, s. 350.
  4. Ph. Kotler, Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 42.
  5. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing - punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996, s. 138.
  6. A. Hartman, J. Sifonis, J. Kador, e-Biznes - strategia sukcesu w gospodarce internetowej, Liber, Warszawa 2001, s. 144.
  7. A. Sznajder, Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000, s. 168.
  8. http://www.firma.egospodarka.pl, 20.03.2012.
  9. http://www.twoja-firma.pl, 20.03.2012.
  10. www.swiat-pc.biz/opcje-aukcji-internetowych.php, 20.03.2012.
  11. P. Podrecki, Prawo Internetu, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, Warszawa, 2004, s. 53.
  12. http://wyborcza.pl/1,75248,2809200.html.
  13. http://www.egospodarka.pl/72343,Polacy-a-bezpieczne-zakupy-w-Internecie,5,39,1.html, 20.03.2012.
  14. www.allegro.mojeaukcje.net/aukcje_allegro.php, 20.03.2012
  15. http://pl.wikipedia.org/wiki/Merlin.pl, 20.03.2012.
  16. Historia Ebay, http://zrobzakupy.com/, 20.03.2012.
  17. Finanse małych i średnich przedsiębiorstw, red. W. Pluta, PWE, Warszawa 2004, s. 316.
  18. www.gemius.pl/pl/aktualnosci/2007-07-25/01, 20.03.2012.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu