BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pellat Ghislaine (Université de Grenoble, France), Peyroux Catherine (Université Montpellier III - Paul Valery, France)
Tytuł
Internationalisation des PME et orientation clients: les enjeux d'internet
Źródło
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2013, nr 150, s. 120-132, bibliogr. 17 poz.
Tytuł własny numeru
La société de l'information : perspective européenne et globale : la société de l'information et ses enjeux pour les entreprises
Słowa kluczowe
Internet, Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Internet, Enterprise internationalization, Small business
Uwagi
res
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Cross M., Brashear T., Rigdon E., Bellenger D.: Customer Orientation and Salesperson Performance. "European Journal of Marketing" 2007, 41.
  2. Guenzi P., De Luca L., Troilo G.: Organizational Drivers of Salespeople's Customer. Orientation and Selling Orientation. "Journal of Personal Selling and Sales Management" 2011, Vol. XXXI, No. 3.
  3. Hagen B., Zuchella A.: A Longitudinal Look at the International Entrepreneurship Dimensions: Cases and Predictions. "International Journal of Management Cases" 2011.
  4. Henderson J.C., Venkatraman N.: Strategic Aligment: Leveraging Information Technology for Transforming Organizations. "IBM system Journal" 1993, Vol. 32, n°1.
  5. Homburg C., Müller M., Klarmann M.: When Does Salespeople's Customer Orientation Lead to Customer Loyalty? The Differential Effects of Relational and Functional Customer Orientation. "Journal of the Academic. Marketing Science" 2010, Vol. 39.
  6. Homburg C., Müller M., Klarmann M.: When Should the Customer Really be King? On the Optimum Level of Salesperson Customer Orientation in Sales Encounters. "Journal of Marketing" 2011, Vol. 75.
  7. Johanson J., Vahlne J.E.: The Internationalization Process of the Firm. "Journal of International Business Studies" 1977, n° 8.
  8. Kobrin S.J.: Terrioritality and the Governance of Cyberspace. "Journal of International Business Studies" 2001, n°32-4.
  9. Kohli A., Jaworski B.: Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications. "Journal of Marketing" 1990, 54.
  10. Kumar V., Jones E.,Venkatesan E., Leone R.: Is Market Orientation a Aource of Sustainable Competitive Advantage or Simply the Cost of Competing? "Journal of Marketing" 2011, Vol. 75.
  11. Mathews J.A., Zander I.: The International Entrepreneurial Dynamics of Accelerated Internationalisation. "Journal of International Business Studies" 2007, n° 38.
  12. Métais E.: Stratégie et ressources de l'entreprise. Economica, Paris 2004.
  13. Oviatt B., McDougall P.: Toward a Theory of International New Ventures. "Journal of International Business Studies" 1994, n° 25-1.
  14. Rangone A.: A Resource-Based Approach to Strategy Analysis in Small-Medium Sized Enterprises. "Small Business Economics" 1999, 12, 3.
  15. Rumelt R.P.: How much does industry matter? "Strategic Management Journal" 1991, n° 12-3.
  16. Saxe R., Weitz B.: The SOCO Scale: A Measure of the Customer Orientation of Salespeople. "Journal of Marketing Research" August 1982, 19.
  17. Zablah A., Franke G., Brown T., Bartholomew E.: How and When does Customer Orientation Influence Frontline Employee Job Outcomes? A Meta-Analytic Evaluation. "Journal of Marketing" 2012, 21, Vol. 76.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8611
Język
fre
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu