BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matuszczak Agnieszka (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Specyfika usług świadczonych na rynku KEP
Some aspects of companies behavior to contemporary challenges on KEP market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 96, s. 481-494, tabl.
Tytuł własny numeru
Usługi w Polsce 2012: usługi publiczne - usługi komercyjne
Słowa kluczowe
Rynek usług, Usługi kurierskie, Usługi pocztowe
Services market, Courier services, Postal services
Uwagi
summ.
Abstrakt
Współcześnie celem każdej działającej na rynku firmy jest zaspokojenie potrzeb coraz bardziej wymagającego i roszczeniowego klienta. Trudno znaleźć definicję usługi kurierskiej, pocztowej czy logistycznej oraz określić zakres zadań i obowiązków poszczególnych usługodawców, gdyż granica między nimi jest bardzo wąska.(fragment tekstu)

In the paper there is presented connection, similarities and differences between KEP services and logistics service. In addition there is a discussion of the sense of this sharing, because of minimal between their ranges. There are shown selected companies and their behaviors on the market to increasing demands of consumers. Contemporary the biggest challenge for companies, there is quality, time and cost in the last mile - solution to the last stage of delivery, which is required by each consumer segment, also average and business.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Rydzkowski, Usługi logistyczne, IliM, Biblioteka Logistyka, Poznań 2007, s. 10.
  2. Ustawa z dnia 23 listopada 1990 r. o łączności, DzU 1995, nr 117, poz. 564 z późn. zm.
  3. Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe, DzU 2003, nr 130, poz. 1188 z późn.
  4. K. Krawczyk, Logistyka. Teoria i praktyka, cz. 1, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2011, s. 204.
  5. www.tnt.pl, 10.04.2012.
  6. P. Szreter, Ranking firm logistycznych 2011, "EuroLogistics" 2011, nr 6.
  7. www.dpd.pl, 10.04.2012.
  8. Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, wyd. 1, Wydawnictwo Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 400.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu