BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bosiacki Stefan (Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu)
Tytuł
Motywy przejazdów oraz wydatki turystów w Poznaniu w 2010 roku
Motives and Expenses Arrivals Tourists in Poznan
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 84, s. 11-22, tab.
Tytuł własny numeru
Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki
Słowa kluczowe
Wydatki turystów, Usługi turystyczne
Expenditures of tourists, Tourism services
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Z uwagi na ograniczone ramy niniejszego artykułu przedstawiono w nim wybrane wyniki specjalnych badań zrealizowanych w 2010 roku na poznańskim rynku turystycznym wśród turystów krajowych i zagranicznych. Z badań tych wynika, że Poznań stopniowo zmienia swój turystyczny wizerunek, ale niestety nadal wydatki turystów w Poznaniu są relatywnie niskie w porównaniu do potencjału turystycznego miasta.(fragment tekstu)

The article presents results of research carried out in 2010 on the Poznan market of tourist services, which were the basis to formulate the diagnosis of this market and to develop the concept of its development up to 2030. The study focused on the objectives of tourist arrivals and their expenditure during the stay in Poznan and the factors that influence the level and structure of these expenditures(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Pender, R. Sharpley, Zarządzanie turystyką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, s. 205.
  2. S. Anholt, Sprawić by przyciągały jak magnes, tłum. Making Cites Magnetic, Simon An-holt, 2007, www.imp.org.pl.
  3. S. Bosiacki, B. Hołderna-Mielcarek, Potencjał turystyczny Poznania jako podstawa kreowania produktów markowych, w: Potencjał turystyczny - zagadnienia podstawowe, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 591, Ekonomiczne Problemy Usług nr 33, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010, s. 44.
  4. B. Radkowska, Turystyka polska w 2008 roku - wielkie miasta, Instytut Turystyki, Warszawa 2009.
  5. S. Bosiacki, J. Śniadek, B. Hołderna-Mielcarek, K. Majchrzak, Rozwój rynku turystycznego Poznania w latach 2000-2030, Akademia Wychowania Fizycznego, Poznań 2011, s. 109-113.
  6. Strategia rozwoju rynku turystycznego w Poznaniu, red. S. Bosiacki, AWF w Poznaniu, Instytut Turystyki, Miasto Poznań, Poznań 2000, s. 49.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu