BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kos-Łabędowicz Joanna (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Social Media in Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, nr 20, s. 91-99
Tytuł własny numeru
Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Media społecznościowe, Komunikowanie marketingowe
Enterprises, Social media, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Społecznościowe media to przeważnie wirtualne miejsca, w których użytkownicy o podobnych zainteresowaniach mogą się spotykać i wymieniać komentarzami, opiniami i przemyśleniami. Do takich miejsc należą społeczności sieciowe, takie jak Facebook, NK, MySpace, LinkedIn i wiele, wiele innych,markowe strony internetowe, np. Amazon, eBay, Allegro, czy korporacyjne strony takich przedsiębiorstw jak IMB, Cisco, Oracle, Sun Microsystems. Społecznościowa sieć to nowy świat mediów tworzonych bezpłatnie zarówno przez użytkowników, jak i przedsiębiorstwa(fragment tekstu)

Growing popularity of Internet societies and social media forces a change of perspective in regard to marketing communication. In this paper, author presents a short summary of possible applications of social media available to companies, along with steps that can be taken to use aforementioned media in marketing communication(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Henderson, R. Bowley, Authentic dialogue? The role of "friendship" in a social media recruitment campaign, "Journal of Communication Management" 2010, Vol. 14, No. 3, www.emeraldinsight.com/1363-254X.htm (26.05.2011).
  2. R. Da Silva, S. Syed Alwi, Online brand attributes and online corporate brand images, "European Journal of Marketing" 2008, Vol. 42, No. 9/10, s. 1041, www.emeraldinsight.com/ 0309-0566.htm (26.05.2011)
  3. C. Shepherd, Does social media have a place in workplace learning?, "Strategic Direction" 2011, Vol. 27, No. 2, http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=0258-0543& volume=27&issue=2&articleid=1901965&show=html (26.05.2011).
  4. https://secure3.verticali.net/pg-connection-portal/ctx/noauth/PortalHome.do (26.05.2011).
  5. http://www.linkedin.com/ (28.05.2011).
  6. http://www.facebook.com/ (28.05.2011).
  7. http://www.youtube.com/ (28.05.2011).
  8. http://www.myspace.com/ (28.05.2011).
  9. L. Weber, Marketing to the Social Web - How Digital Customer Communities Build Your Business, 2nd ed., John Wiley & Sons, Inc., Hoboken 2009, s. 66-67.
  10. S. Toral, M. Rocío Martínez-Torres, F. Barrero, F. Cortés, An empirical study of the driving forces behind online communities, Internet Research 2009, Vol. 19, No. 4, s. 380,
  11. www.emeraldinsight.com/1066-2243.htm (28.05.2011).
  12. http://www.canadiangardening.com/przykład społeczności internetowej zbudowanej wokół czasopisma "Canadian Gardening Magazine" (29.05.2011).
  13. J. Tang, H. Yang, Emergent user roles and perceived requirements in a social-oriented community, "Library Review" 2006, Vol. 55, No. 8, s. 508-509, dostępne na www.emeraldinsight. com/0024-2535.htm, (29.05.20110
  14. http://pl.tripadvisor.com, strona porównująca hotele, restauracje, puby itp. (29.05.2011).
  15. http://nk.pl/ (29.05.2011).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu