- Autor
- Szopiński Wiesław (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnobrzegu)
- Tytuł
- Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight
Use of Promotional Instruments within an Enterprise on the Basis of Modernlight - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, nr 20, s. 143-151, tab.
- Tytuł własny numeru
- Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo, Instrumenty marketingowe, Promocja
Enterprises, Marketing instruments, Promotion - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Promocja jest sposobem komunikowania się z potencjalnymi nabywcami towarów i usług dla wpływania na ich postawy i zachowania na rynku. To sposób oddziaływania marketingowego na klientów i potencjalnych nabywców poprzez dostarczenie im informacji, argumentów, obietnic i zachęty w celu skłonienia ich do kupowania oferowanych produktów oraz tworzenia pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych(fragment tekstu)
The study is an attempt to defi ne the signifi cance of promotion within the system of communication between an enterprise and the market. On the basis of theoretical considerations regarding the issue, in the scope of promotional actions, especially those shaping their image, the author has presented the results of survey research on the assessment of their effi ciency within the analysed enterprise. The empirical research results allow claiming that promotional actions of the analysed enterprise are performed in a reliable manner, allowing for maintaining a high competitive position, and at the same time, positively infl uencing the shape of the enterprise's image(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- J. Garczarczyk, A. Michalak, J. Perenc, Podstawy marketingu, Wyd. Wyższa Szkoła Biznesu, Gorzów Wlkp. 2002, s. 235
- J. Dietl, Marketing, PWE, Warszawa 1985, s. 277
- J. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005,s. 41.
- Cz. Kos, J. Szwacka-Salmonowicz, Marketing produktów żywnościowych, PWRiL, Warszawa 2004, s. 153.
- S. Urban, Marketing produktów spożywczych, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2002, s. 148
- E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2003, s. 313-314.
- J. Musiałkiewicz, Marketing, Wyd. Ekonomik, Warszawa 2004, s. 139
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1509-0507 - Język
- pol