BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szopiński Wiesław (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnobrzegu)
Tytuł
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight
Use of Promotional Instruments within an Enterprise on the Basis of Modernlight
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, nr 20, s. 143-151, tab.
Tytuł własny numeru
Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Instrumenty marketingowe, Promocja
Enterprises, Marketing instruments, Promotion
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Promocja jest sposobem komunikowania się z potencjalnymi nabywcami towarów i usług dla wpływania na ich postawy i zachowania na rynku. To sposób oddziaływania marketingowego na klientów i potencjalnych nabywców poprzez dostarczenie im informacji, argumentów, obietnic i zachęty w celu skłonienia ich do kupowania oferowanych produktów oraz tworzenia pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych(fragment tekstu)

The study is an attempt to defi ne the signifi cance of promotion within the system of communication between an enterprise and the market. On the basis of theoretical considerations regarding the issue, in the scope of promotional actions, especially those shaping their image, the author has presented the results of survey research on the assessment of their effi ciency within the analysed enterprise. The empirical research results allow claiming that promotional actions of the analysed enterprise are performed in a reliable manner, allowing for maintaining a high competitive position, and at the same time, positively infl uencing the shape of the enterprise's image(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Garczarczyk, A. Michalak, J. Perenc, Podstawy marketingu, Wyd. Wyższa Szkoła Biznesu, Gorzów Wlkp. 2002, s. 235
  2. J. Dietl, Marketing, PWE, Warszawa 1985, s. 277
  3. J. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005,s. 41.
  4. Cz. Kos, J. Szwacka-Salmonowicz, Marketing produktów żywnościowych, PWRiL, Warszawa 2004, s. 153.
  5. S. Urban, Marketing produktów spożywczych, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2002, s. 148
  6. E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2003, s. 313-314.
  7. J. Musiałkiewicz, Marketing, Wyd. Ekonomik, Warszawa 2004, s. 139
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu