BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ragin-Skorecka Katarzyna (Politechnika Poznańska), Kudelska Izabela (Politechnika Poznańska)
Tytuł
Wykorzystanie gier symulacyjnych w rozwoju kompetencji zawodowych i społecznych studentów uczelni technicznych
Use of Simulation Game in Development of Professional and Social References Students of University of Technology
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 95, s. 375-388, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Usługi w Polsce 2012: teoria usług - funkcjonowanie sektora usługowego - kształcenie w usługach
Słowa kluczowe
Studenci, Gry symulacyjne, Kompetencje, Szkolnictwo wyższe
Students, Simulation games, Competences, Higher education
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie potrzeby rozwijania kompetencji fachowych i społecznych studentów uczelni technicznych przy wykorzystaniu gry symulacyjnej. W pierwszej części zdefiniowano istotę gier symulacyjnych, za-prezentowano ich podział oraz krótką charakterystykę gier symulacyjnych. W dalszej części ukazano studium przypadku dotyczące podejmowania decyzji przez studentów z wykorzystaniem gry strategicznej Marketplace Business Simulation®. (fragment tekstu)

This study shows the use of simulation games in the education on the University of Technology. Presents a definition of simulation games and then describes a case study. The described example shows that the knowledge acquired by students during their studies to their application in reality, and the use of such tools at the University of Technology also allows the development of skills of future managers.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Szafrański, Wielkopolski system monitorowania i prognozowania w zakresie kształcenia zawodowego - innowacja w regionie, w: Wielkopolski system monitorowania i prognozowa nia w zakresie kształcenia, red. M. Szafrański, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011.
  2. M.K. Wyrwicka, Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011.
  3. K. Ragin-Skorecka, Z. Włodarczak, Gry kierownicze, Wydawnictwo Politechniki Poznań-skiej, Poznań 2011.
  4. E. Więcek-Janka, A. Kujawińska, Decyzje i gry marketingowe, Wydawnictwo Politechni-ki Poznańskiej, Poznań 2010.
  5. A.K. Koźmiński, A.M. Zawiślak, Pewność i gra. Wstęp do teorii zachowań organizacyj-nych, PWE, Warszawa 1979.
  6. P.A. Gryko, Pouczająca zabawa, "Personel i Zarządzanie" 2011, nr 3, s. 30-31.
  7. I. Bielski, Podstawy marketingu, Wydawnictwo "Dom Organizatora", Toruń 1998.
  8. M. Romanowska, Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu