BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek-Kusiak Anna (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Popyt na usługi tradycyjnych biur podróży a jakość obsługi klienta na przykładzie lubelskiego rynku biur podróży
Demand for Services of the Traditional Travel Agents and Quality of Customer Service on the Example of Lublin's Travels Agent
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 84, s. 461-469, rys.
Tytuł własny numeru
Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki
Słowa kluczowe
Popyt, Usługi, Biuro podróży, Jakość, Obsługa klienta, Klient
Demand, Services, Travel agency, Quality, Customer service, Customer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest z jednej strony wskazanie czynników, na które zwracają uwagę turyści, wykupując wczasy w biurach podróży, a drugiej strony - ocena jakości funkcjonalnej lubelskich biur podróży. Badania przeprowadzono metodą sondażu diagnostycznego przy wykorzystaniu techniki ankiety bezpośredniej oraz metodą "tajemniczy klient".(fragment tekstu)

The article presents the characteristics of the factors that draw attention to the tourists buying holidays in the traditional travel agencies. There have also been assessing the quality of customer service by employees of travel agencies in Lublin. There were evaluated such elements as: employee courtesy, employee knowledge on sold offer, the ability to ask open questions and personal attention to clients, as well as the ability to solve unusual problems of customer. While research has benefited from the diagnostic survey method and the method of mystery shopping(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Konieczna-Domańska, Biura podróży na rynku turystycznym, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 9.
  2. R. Ziółkowski, Porównanie usług internetowych w branży hotelarskiej w Polsce i Grecji,
  3. M. Jalinik, Innowacje w rozwoju turystyki, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, Białystok 2008, s. 411
  4. W. Martin, Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach, Wyd. Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, Kraków 2006, s. 56.
  5. B. Sawicki, A. Mazurek-Kusiak, Agroturystyka w teorii i praktyce, UP, Lublin 2010, s. 157-158.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu