BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowska-Solis Julia (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Kierunki doskonalenia jakości usług wpływające na decyzje nabywcze klientów biur turystycznych
Directions for Improving the Quality of Travel Agencies Services Affecting Customers Purchasing Decision
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 84, s. 485-496, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Popyt turystyczny: konsumpcja-segmentacja-rynki
Słowa kluczowe
Turystyka, Biuro podróży, Klient, Usługi, Jakość usług, Jakość
Tourism, Travel agency, Customer, Services, Quality of services, Quality
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem opracowania jest analiza i omówienie specyfiki jakości usług biur podróży oraz propozycja działań korygujących wpływających na zwiększenie popytu na oferowane produkty(fragment tekstu)

Travel agencies in their trying to beat the competition and meet growing expectations of their customers have to continually raise the standard of their services. Even few cases of lower-quality service might be the warning signal. Please note that most steps in customer service process is critical. This means that any deviation might cause negative customer reaction, and in consequence lead to rejection of the offer, or even worse - the travel agency providing the service.(fragment of text)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Srebro, Jakość w turystyce,
  2. Czynniki determinujące jakość a doskonalenie systemu informacyjnego w branży turystycznej, red. Krystyna Wajda, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2005, s. 51.
  3. Kompendium wiedzy o turystyce, red. G. Gołembski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Poznań 2002, s. 368.
  4. R. Wolniak, B. Skotnicka, Metody i narzędzia zarządzania jakością, Teoria i praktyka, Gliwice 2005, s. 170.
  5. S. Trawnicka, Badanie postrzeganej jakości usług, Problemy Jakości 1997, nr 6, s. 9.
  6. M. Walton, The Deming management method, Perigee, New York 1986, s. 122-123.
  7. I. Jędrzejczyk, Nowoczesny biznes turystyczny. Ekostrategie w zarządzaniu firmą, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s. 174
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu