BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Turek Tomasz (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Wybrane narzędzia prognozowania popytu w działalności e-commerce'u
Selected Demand Forecasting Tools in E-Commerce Business Activity
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 87, s. 758-767, rys., bibliogr.5 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 1
Słowa kluczowe
Popyt, Prognozowanie, Internet
Demand, Forecasting, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie stało się jednym z warunków egzystencji każdego przedsiębiorstwa. W każdym przypadku jakaś część każdej organizacji (lub informacje o niej) musi znaleźć się w ogólnodostępnej sieci. Wynika to z wielu czynników, a jednym z nich jest fakt, że wyszukiwarki internetowe stają się głównym, a w wielu przypadkach jedynym źródłem informacji o firmie dla klientów i kontrahentów.(fragment tekstu)

The aim of the article is to present practical tools used in demand forecasting for e-commerce activities. The first part explains the need for demand forecasting in the perspective of creating a business plan. The next section gives a basic classification of forecasting methods, starting from the approach taken by emerging actors, and then by online stores operating for some time. The last part of the paper presents a set of several practical solutions for usage In forecasting demand for online store.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Dwords.google.pl
  2. Alexa.com
  3. Cokupic.pl
  4. Google.com/analytisc
  5. Tradewatch.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu