BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wawer Rafał (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Pakuła Magdalena (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Zastosowanie techniki eyetrackingowej do analizy postrzegania historycznej przestrzeni wystawienniczej przez osoby starsze i młodzież - wyniki badań własnych
Implementation of the Eyetracking Method in the Analysis of Perceiving the Exhibition Area by the Older Persons and the University Students - the Results of Own Research
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 88, s. 708-717, rys.,tab.
Tytuł własny numeru
Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 2
Słowa kluczowe
Technika, Młodzież
Technology, Youth
Uwagi
summ.
Abstrakt
Ze względu na ograniczoną objętość artykułu zaprezentowano tylko niewielki fragment wyników badań nad percepcją ekspozycji Państwowego Muzeum na Majdanku. Są one częścią większego programu badawczego, który obejmuje nie tylko ekspozycję stałą, ale również integrację zabytkowej przestrzeni historycznej z działaniami porządkowymi i administracyjnymi(fragment tekstu)

Historical education is recognized as one of the most important part of the activities in memorials. The way of perceiving of the exhibition area is very essential. The process depends on many attractors and probably ones of the most significant are the age and the life experience. In the article are shown the theoretical and methodological bases of the studies on the reception of the perceiving of the exhibition area which are led by the modern eyetracking method, and the results relating to the two groups of respondents - the university students and the old people(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu