BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skowron Łukasz (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Holistyczny model relacyjny motywacji pracownika i satysfakcji klienta
Holistic Relational Model of Employee's Motivation and Customer's Satisfaction
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2013, nr 298, s. 145-152, rys., bibliogr. 8 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Budowa gospodarki opartej na wiedzy w Polsce - modele i doświadczenia
Słowa kluczowe
Satysfakcja klienta, Motywacja do pracy
Customer satisfaction, Work motivation
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W niniejszym artykule autor porusza problem całościowego pomiaru zjawisk motywacji i satysfakcji pracownika oraz satysfakcji i lojalności klienta umożliwiającego wyznaczenie siły zależności występującej między omawianymi obszarami. Do celów analitycznych badanego procesu badawczego zostały zaproponowane i scharakteryzowane główne modele ścieżkowe służące do pomiaru omawianych zjawisk marketingowych.(abstrakt oryginalny)

In the article its author presents the problem of a holistic measurement of the phenomena of employee's motivation and satisfaction as well as customer's satisfaction and loyalty, which will allow to determine the strength of the relationships between the aforementioned areas. For the analytical purposes of the described research process the author proposed and described main path relation models used for the measurement of the mentioned above marketing occurrences.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Arbor A., American Customer Satisfaction Index: Methodology Report 1995 Update, University of Michigan Business School, National Quality Research Center/American Society for Quality Control.
  2. Hendricks K.B., Singhal V.R., Firm characteristics, total quality management and financial performance, "Journal of Operations Management" 2001a, no. 19, s. 269-285.
  3. Hendricks K.B., Singhal V.R., The impact of TQM on financial performance: evidence from quality award winners, Stakeholder Value - The Path to Sustainable Growth, 2001b.
  4. Johnson Michael D., Customer Orientation and Market Action, National Quality Research Center, University of Michigan Business School, Prince Hall, Upper Saddle River, New Jersey 07458, 1998.
  5. Johnson Michael D., Gustaffson Anders, Andreassen Tor Wallin, Lervik Line, Jaesung Cha, The evolution and future of national satisfaction index models, "Journal of Economic Psychology" 2001, vol. 22, s. 217-245.
  6. Skowron Ł., Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań, [w:] Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski (red.), Poltext, Warszawa 2010, rozdział 11, s. 184-185.
  7. Skowron S., Skowron Ł., Lojalność klienta a rozwój organizacji, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2012.
  8. www.totaleffect.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu