BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Betlej Piotr (University of Information Technology and Management in Rzeszów, Poland)
Tytuł
E-Examinations from Student's Perspective - the Future of Knowledge Evaluation
E-egzaminy w opinii studentów - nowa metoda weryfikacji wiedzy
Źródło
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2013, nr 153, s. 9-22, rys., tab., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Cognition and creativity support systems
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Egzaminy, Studenci, Uczenie się
e-learning, Exams, Students, Studying
Abstrakt
Rozwój e-learningu jest ściśle związany z koniecznością weryfikacji zdobywanej w ten sposób wiedzy i umiejętności. Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka e-egzaminów oraz odpowiedź na pytania, jaka jest przyszłość tej formy egzaminacyjnej i jak postrzegają ją studenci. Przedstawiono w nim wyniki badań Autora w tym zakresie. Opisano tu również sprawdzanie i ocenianie, jako podstawowe czynności oceny procesu kształcenia, dostępne metody weryfikacji wiedzy i umiejętności oraz zalety i wady egzaminów elektronicznych.(abstrakt oryginalny)

The aim of this article is to deepen the knowledge of existing examination forms and to describe student's opinions on different forms of knowledge check. The article presents authors research results in this area.(fragment of text)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bednarek J., Multimedia w kształceniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  2. Bednarek J., Lubina E., Kształcenie na odległość: podstawy dydaktyki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  3. Brzeziński M., Wojtyra A., Borkowska A., Rubach P., Węziak D., Komputerowy system egzaminowania - nowa forma egzaminu oczami studenta, [in:] M. Dąbrowski, M. Zając (eds.), e-learning w kształceniu akademickim, FPiAKE, Warszawa 2006.
  4. Okoń W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2003.
  5. Sośnicki K., Dydaktyka ogólna, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1959.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8611
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu