BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Koreleska Ewa (Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy)
Tytuł
Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych
The Promotion of Ecological Products on the Example of Ecological Food-Processing Plants
Źródło
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2008, nr 1, s. 251-256, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Produkty ekologiczne, Przedsiębiorstwo ekologiczne, Marketing, Marketing produktu, Promocja produktu, Ekomarketing, Marketing produktów żywnościowych
Ecological product, Ecological enterprises, Marketing, Product marketing, Product promotion, Eco-marketing, Marketing of food products
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W pracy przedstawiono oraz oceniono prowadzoną przez przetwórnie ekologiczne działania marketingowe. W analizie szczegółowej zidentyfikowano podstawowe formy promocji oraz określono częstotliwość ich stosowania. (abstrakt oryginalny)

The paper outlines and evaluates marketing activities conducted by ecological food-processing plants. The detailed analysis identifies the basic forms of promotion and frequency of their implementation. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (red.) Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Wyd. Oo. Franciszkanów, Kraków 1996.
  2. Kotler Ph. Marketing, Wyd. Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  3. Kotler Ph. Marketing. Podręcznik europejski, Wyd. PWE, Warszawa 2002.
  4. Pietrzak M. 10 syndromów żółtodzioba, "Buisnessmen", styczeń 2004.
  5. Simpson D. Strategia promocji jako narzędzie komunikowania się firmy spedycyjnej z otoczeniem, [w:] Globalizacja wyzwaniem dla środowiska spedytorów, Materiały konferencyjne, Sopot 2001.
  6. http://www.logistyka.pl.
  7. Urban S. Marketing produktów spożywczych, Wyd. AE, Wrocław 2002.
  8. Wiktor J. W. Struktura systemu promocji. Próba polemiki z koncepcją Ph. Kotlera, "Marketing i Rynek" 2004/3.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-9573
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu