BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Idea i zakres kształcenia na kierunku Marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 640, s. 75-79
Tytuł własny numeru
Adaptacja dydaktyki do zmian systemowych w Polsce : materiały polsko-włosko-francuskiej sesji dydaktycznej, Wrocław, 11-13 maja 1992 r.
Słowa kluczowe
Marketing, Dydaktyka, Nauczanie
Marketing, Teaching, Teaching
Abstrakt
Przedstawiono założenia dydaktyczne przedmiotów nauczanych na kierunku Marketing w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Myers J.G.: Marketing. New York: McGraw-Hill 1986.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu