- Autor
- Styś Aniela
- Tytuł
- Idea i zakres kształcenia na kierunku Marketing
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 640, s. 75-79
- Tytuł własny numeru
- Adaptacja dydaktyki do zmian systemowych w Polsce : materiały polsko-włosko-francuskiej sesji dydaktycznej, Wrocław, 11-13 maja 1992 r.
- Słowa kluczowe
- Marketing, Nauczanie, Dydaktyka
Marketing, Teaching, Didactics - Abstrakt
- Przedstawiono założenia dydaktyczne przedmiotów nauczanych na kierunku Marketing w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Myers J.G.: Marketing. New York: McGraw-Hill 1986.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol