BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opigez Philippe, Kudela Ewa (tł.)
Tytuł
Marketing bezpośredni - ale jaki?
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 640, s. 91-107
Tytuł własny numeru
Adaptacja dydaktyki do zmian systemowych w Polsce : materiały polsko-włosko-francuskiej sesji dydaktycznej, Wrocław, 11-13 maja 1992 r.
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Efektywność marketingu, Praktyka marketingu
Direct marketing, Marketing efficiency, Marketing practice
Abstrakt
Szczegółowo przedstawiono rozważania na temat marketing bezpośredniego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu