- Autor
- Drewiński Marek
- Tytuł
- Problematyka badań rynku i konsumpcji w skali regionalnej (doświadczenia dydaktyczne i badawcze)
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 640, s. 283-292
- Tytuł własny numeru
- Adaptacja dydaktyki do zmian systemowych w Polsce : materiały polsko-włosko-francuskiej sesji dydaktycznej, Wrocław, 11-13 maja 1992 r.
- Słowa kluczowe
- Badanie rynku, Badania konsumenckie, Konsumpcja
Market research, Consumer research, Consumption - Abstrakt
- Celem niniejszego referatu jest syntetyczna prezentacja ważniejszych, teoretycznych i praktycznych problemów badań rynku i konsumpcji w skali regionalnej. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol