BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewiński Marek
Tytuł
Problematyka badań rynku i konsumpcji w skali regionalnej (doświadczenia dydaktyczne i badawcze)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 640, s. 283-292
Tytuł własny numeru
Adaptacja dydaktyki do zmian systemowych w Polsce : materiały polsko-włosko-francuskiej sesji dydaktycznej, Wrocław, 11-13 maja 1992 r.
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania konsumenckie, Konsumpcja
Market research, Consumer research, Consumption
Abstrakt
Celem niniejszego referatu jest syntetyczna prezentacja ważniejszych, teoretycznych i praktycznych problemów badań rynku i konsumpcji w skali regionalnej. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu