BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska Julita (Kalitero Public Relations)
Tytuł
Ocena działań employer brandingowych (1)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 30-32
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy, Komunikowanie
Branding, Employer branding, Communication
Abstrakt
Coraz więcej firm decyduje się na realizację akcji i kampanii employer brandingowych, przeznaczając na nie środki finansowe oraz delegując do tych zadań pracowników. Pojawia się zatem pytanie, jak ocenić prowadzone działania, nie tylko po to, by dowiedzieć się, że inwestycje były słuszne, lecz także po to, by dowiedzieć się, co w przyszłości można usprawnić. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Badania i pomiar efektów w Public Relations, Rzeszów 2010, s. 54.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu