- Autor
- Kowalska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Czynniki wpływające na konsumpcję piwa w Polsce według badań ankietowych studentów Politechniki Wrocławskiej
Factors Affecting Beer Consumption in Poland on an Example of Wroclaw University of Technology Students - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2010, T. 12, z. 4, s. 190-194, rys., bibliogr. 2 poz.
- Słowa kluczowe
- Rynek piwa, Konsumpcja piwa, Studium przypadku
Beer market, Beer consumption, Case study - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Analizowano czynniki, które wpływają na spożycie piwa przez studentów Politechniki Wrocławskiej oraz określono lojalność konsumentów w stosunku do marek piwa. Studenci należą do osób deklarujących spożywanie piwa. Największą popularnością cieszą się wśród nich takie marki, jak: Lech, Żywiec, Tyskie i Warka. Większość badanych deklarowało spożywanie piwa od 1 -3 razy w tygodniu, najczęściej w domu oraz w klubach. (abstrakt oryginalny)
The aim of the paper was analysis of factors, which affect Wroclaw University of Technology students' beer consumption and specifying consumer loyalty with reference to beer brands. Students belong to a group of people who declare beer consumption. The most popular brands of beer j among student are: Lech, Żywiec, Tyskie are Warka. The most of research people declare beer consumption once to three times a week. The most often they drink beer at home and in clubs. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Marak J. 2002: Metody gromadzenia danych. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań (red. K. Mazurek-Łopacińska). Wyd. AE Wrocław, s. 118.
- www.browary-polskie.pl.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol