BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Czynniki wpływające na konsumpcję piwa w Polsce według badań ankietowych studentów Politechniki Wrocławskiej
Factors Affecting Beer Consumption in Poland on an Example of Wroclaw University of Technology Students
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2010, T. 12, z. 4, s. 190-194, rys., bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Rynek piwa, Konsumpcja piwa, Studium przypadku
Beer market, Beer consumption, Case study
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Analizowano czynniki, które wpływają na spożycie piwa przez studentów Politechniki Wrocławskiej oraz określono lojalność konsumentów w stosunku do marek piwa. Studenci należą do osób deklarujących spożywanie piwa. Największą popularnością cieszą się wśród nich takie marki, jak: Lech, Żywiec, Tyskie i Warka. Większość badanych deklarowało spożywanie piwa od 1 -3 razy w tygodniu, najczęściej w domu oraz w klubach. (abstrakt oryginalny)

The aim of the paper was analysis of factors, which affect Wroclaw University of Technology students' beer consumption and specifying consumer loyalty with reference to beer brands. Students belong to a group of people who declare beer consumption. The most popular brands of beer j among student are: Lech, Żywiec, Tyskie are Warka. The most of research people declare beer consumption once to three times a week. The most often they drink beer at home and in clubs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Marak J. 2002: Metody gromadzenia danych. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań (red. K. Mazurek-Łopacińska). Wyd. AE Wrocław, s. 118.
  2. www.browary-polskie.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu