BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strzębicki Dariusz (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Rozwój rynków elektronicznych w agrobiznesie
Development of the Electronic Markets in Agribusiness
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2010, T. 12, z. 4, s. 328-331, tab., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Rynki elektroniczne, Agrobiznes
e-commerce, Electronic markets, Agrobusiness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Dokonano porównania polskich rynków elektronicznych produktów rolnych pod względem takich cech jak właściciel rynku, zakres produktowy, elementy rynku, usługi oraz model dochodowy. W opracowaniu wykazano że polskie elektroniczne rynki rolne różnią się od siebie znacząco pod względem tychże kryteriów. (abstrakt oryginalny)

The paper discusses development of electronic markets in the Polish agribusiness. The comparison of the markets shows that they are different from each other considering such features as: market owner, product range, market elements, market services and income model. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bakos Y. 1998: The emerging role of electronic marketplaces on the Internet. Communications of the ACM. nr 41(8), s. 35-42.
  2. Efekt sieciowy. www.wikipedia.org/wiki/efekt_sieciowy.
  3. Gruchman G. 2002: Logistyka online (red. K. Rutkowski). PWE, s. 169-170.
  4. Hoffman D., Novak T. 1996: Marketing in Hypermedia Computer Mediated Environments: Conceptual Foundations. Journal of Marketing, nr 60. s. 55-60.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu