- Autor
- Strzębicki Dariusz (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
- Tytuł
- Rozwój rynków elektronicznych w agrobiznesie
Development of the Electronic Markets in Agribusiness - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2010, T. 12, z. 4, s. 328-331, tab., bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Handel elektroniczny, Rynki elektroniczne, Agrobiznes
e-commerce, Electronic markets, Agrobusiness - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Dokonano porównania polskich rynków elektronicznych produktów rolnych pod względem takich cech jak właściciel rynku, zakres produktowy, elementy rynku, usługi oraz model dochodowy. W opracowaniu wykazano że polskie elektroniczne rynki rolne różnią się od siebie znacząco pod względem tychże kryteriów. (abstrakt oryginalny)
The paper discusses development of electronic markets in the Polish agribusiness. The comparison of the markets shows that they are different from each other considering such features as: market owner, product range, market elements, market services and income model. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Bakos Y. 1998: The emerging role of electronic marketplaces on the Internet. Communications of the ACM. nr 41(8), s. 35-42.
- Efekt sieciowy. www.wikipedia.org/wiki/efekt_sieciowy.
- Gruchman G. 2002: Logistyka online (red. K. Rutkowski). PWE, s. 169-170.
- Hoffman D., Novak T. 1996: Marketing in Hypermedia Computer Mediated Environments: Conceptual Foundations. Journal of Marketing, nr 60. s. 55-60.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol