BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Werenowska Agnieszka (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie), Haramata Katarzyna (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Wykorzystanie wybranych narzędzi w promocji gospodarstwa rolnego "Trafunek"
The Use of Selected Instruments in the Promotion of the Arable Farm "Trafunek"
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2010, T. 12, z. 4, s. 357-362, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Promocja, Techniki promocji, Formy promocji, Gospodarstwa rolne, Marketing rolny
Promotion, Promotion techniques, Promotion forms, Arable farm, Agricultural marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł poświęcono zagadnieniom promocji gospodarstwa rolnego, powstałego na potrzeby i w ramach rozwoju firmy cateringowej "Trafunek". Przeprowadzone badania ukazały wykorzystanie narzędzi promocji w obiekcie badawczym. Wskazały również znaczną rolę internetu, jako ważnego źródła informacji o produktach i usługach firmy, wpływającego przez to na decyzje zakupowe potencjalnych konsumentów. Określono poziom satysfakcji klientów gospodarstwa, wobec oferowanych przez nie usług. Dokonano również próby optymalizacji doboru narzędzi promocji dla firmy cateringowej "Trafunek". (abstrakt oryginalny)

conducted in July 2009 on Trafunek Arable Farm. It was ordered by the catering company known by the same name. There were severe tools used on the farm which allow regular contact with present and potential clients. The prevailing tools comprised: the Internet, fair, sponsorship and a direct contact. The analysis of the findings revealed the lack of a consistent marketing strategy as well as the reliance on intuition in the decision making process. Undoubtedly, systematic research on clients' satisfaction, commissioned or conducted by the company itself, may be helpful in planning long-term promotional activities. The research revealed that, most frequently, the clients of Trafunek got to know about the company from their acquaintances or the Internet, hence the company should introduce one of the promotion strategies called buzz marketing. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baker J. 1993: Marketing rolniczy. Wyd. Akademii Rolniczej w Poznaniu, Poznań, s. 16.
  2. Budzyński W. 2002: Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty. Wyd. Poltext, Warszawa, s. 167-169.
  3. Kotler P. 1991: Marketing Management. Analysis, planning, implementation and contro. Prentice-Hall International Editions, Seventh Edition, s. 166.
  4. Pankiewicz K. 2008: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji. Wyd. Helion, Gliwice, s. 68-71.
  5. Sztucki T. 1998: Encyklopedia marketingu. Agencja Wyd. Placet, Warszawa, s. 342-343.
  6. www.arimr.gov.pl.
  7. www.trafunek.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu