BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jończak Edward, Jończak Emilia
Tytuł
Problemy wyceny niebilansowego składnika aktywów niematerialnych - klientów
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 911, s. 83-100, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Problemy wyceny w rachunkowości
Słowa kluczowe
Klient, Wycena wartości niematerialnych, Wartości niematerialne
Customer, Valuation of intangible assets, Intangible asset
Abstrakt
Omówiono zagadnienie wyceny jednego z niebilansowych składników aktywów niematerialnych, jakim jest klient, zwracając szczególną uwagę na strategię zarządzania relacjami z klientami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Boulton Richard E.S., Libert Barry D., Samek Steve M.: Odczytując kod wartości. Warszawa: WIG-Press 2001.
  2. Kaplan Robert S., Norton David P.: Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 2001.
  3. Storbacka K., Lehtinen J.R.: Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Kraków: Oficyna Ekonomiczna 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu