BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zaręba Paulina (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
Tytuł
CSR na firmowym gruncie
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 33-35
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Branding, Corporate Social Responsibility (CSR), Enterprise management
Abstrakt
Społeczna odpowiedzialność biznesu dotychczas kojarzona była głównie z działaniem najbardziej rozpoznawalnych, globalnych marek na rzecz ochrony środowiska. Obecnie to tylko jeden z wielu różnorodnych przykładów przedsięwzięć odpowiedzialnych społecznie. Coraz częściej pracodawcy koncentrują swoją politykę CSR na najbliższym otoczeniu, w tym - wewnątrz firmy. Przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród jego najważniejszych interesariuszy - pracowników oraz lokalnego środowiska. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu