- Autor
- Zaręba Paulina (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
- Tytuł
- CSR na firmowym gruncie
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 33-35
- Słowa kluczowe
- Budowanie świadomości marki, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Branding, Corporate Social Responsibility (CSR), Enterprise management - Abstrakt
- Społeczna odpowiedzialność biznesu dotychczas kojarzona była głównie z działaniem najbardziej rozpoznawalnych, globalnych marek na rzecz ochrony środowiska. Obecnie to tylko jeden z wielu różnorodnych przykładów przedsięwzięć odpowiedzialnych społecznie. Coraz częściej pracodawcy koncentrują swoją politykę CSR na najbliższym otoczeniu, w tym - wewnątrz firmy. Przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród jego najważniejszych interesariuszy - pracowników oraz lokalnego środowiska. (abstrakt oryginalny)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol