BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Transformacja multimedialna w Polskapresse
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 38-42
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Studium przypadku, Strategia personalna
Corporation strategies, Case study, Personnal strategy
Firma/Organizacja
Polskapresse
Abstrakt
Polskapresse sformułowała w 2009 roku strategię biznesową na lata 2010-2012. Jednym z jej celów była transformacja multimedialna, czyli przejście z gazetowego systemu pracy na on-line. Wymagało to m.in. stworzenia nowego profilu pracownika, bardziej samodzielnego i zaangażowanego oraz nowego typu menedżera, wspierającego kreatywność podwładnych. Odpowiedzią na nową sytuację był program rozwojowy obejmujący wszystkich pracowników, realizowany za pomocą szkoleń, warsztatów, doradztwa i coachingu. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu