BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Szkolenia nie tylko na start w Grupie HDS Polska
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 48-50
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Studium przypadku, Szkolenia
Customer service, Case study, Training
Firma/Organizacja
HDS Polska
Abstrakt
W jaki sposób można elastycznie przenosić na rodzimy grunt zachodnie wzorce zarządzania? Przykładem może być działalność Grupy HDS Polska, prowadzącej sklepy prasowe i spożywczo-prasowe w centrach komunikacyjnych i handlowych. Funkcjonuje w niej m.in. model, w którym prowadzeniem sklepów zajmują się mikrofirmy, a HDS dostarcza know-how łącznie ze szkoleniami zarówno dla osób prowadzących te biznesy, jak i ich pracowników. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu