BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaworska Dorota
Tytuł
Na początku był chaos...
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 66-68, wykr., przypisy
Słowa kluczowe
Trzęsienie ziemi, Komunikowanie, Komunikowanie w internecie, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Media społecznościowe
Earthquake, Communication, Communication on the Internet, Communication in organisation, Social media
Abstrakt
Stan chaosu komunikacyjnego najczęściej kojarzy się z kataklizmem, takim jak trzęsienie ziemi, huragan czy inna sytuacja kryzysowa wywołana przez czynniki zewnętrzne, na które ludzie nie mają wpływu. O chaosie komunikacyjnym można też mówić w przypadku firm i organizacji. Tutaj czynnik ludzki ma decydujący wpływ. Co powoduje taki chaos i jak go uniknąć? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. 1 Raport "Komunikacja wewnętrzna w Polsce 2013 - Między wyzwaniami a ograniczeniami", GFMP 2013.
  2. 2 A. Kawik, http://socialpress.pl/2012/09/social-media-w-firmach-usprawniaja-komunikacje-i-budujarelacje-miedzy-pracownikami/#, dostęp 13 lutego 2014 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu