BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Klimek-Michno Katarzyna (Dziennik Polski)
Tytuł
F jak firma, F jak filantropia
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 5, s. 36-39, komentarze
Słowa kluczowe
Filantropia, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Fundacje
Philanthropy, Corporate Social Responsibility (CSR), Foundation
Abstrakt
Oddzielenie społecznej i biznesowej aktywności, profesjonalizacja filantropii, spójniejsza strategia CSR, kultura organizacyjna, lepsza komunikacja działań społecznych, większa integracja pracowników, wizerunek prospołeczny, odruchy serca i empatii - to powody, dla których firmy zakładają fundacje korporacyjne. Teraz chcą wspólnie wypracować standardy, dzięki którym będą jeszcze sprawniej funkcjonować. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu