BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Feldy Marzena (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, absolwentka)
Tytuł
E-konsumentów portret własny
Źródło
e-mentor, 2012, nr 4, s. 77-81, tab., wykr., biblior. 7 poz.
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Zachowania konsumenta, Handel elektroniczny, Zakupy online, Sklepy internetowe
Consumer research, Consumer behaviour, e-commerce, Online shopping, Internet shopping
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Stopniowo wzrasta liczba Polaków dokonujących zakupów online. W ramach indywidualnych wywiadów pogłębionych ustalono, jak postrzegają oni samych siebie. Wizerunek ten został skonfrontowany z obrazem e-konsumentów wyłaniającym się z dostępnych danych statystycznych. Pozwoliło to sformułować kilka istotnych wskazówek marketingowych dla e-detalistów.(abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bartosik-Purgat M., Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011.
  2. Czubkowska S., Kobiety rządzą zakupami w internecie: zobacz profil prawdziwej e-konsumentki, "Gazeta Prawna", 08.03.2011, http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/493663,kobiety_rzadza_zakupami_w_internecie_zobacz_profil_prawdziwej_e_konsumentki.htm.
  3. Eurostat, http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/ information_society/data/database.
  4. Jaciow M., Wolny R., Polski e-konsument: typologia, zachowania, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.
  5. Janoś-Kresło M., Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, [w:] M. Janoś-Kresło, B. Mróz (red.), Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2006.
  6. World Internet Project Polska, Agora S.A. i Grupa TP, Warszawa 2011.
  7. Wykorzystanie technologii informacyjno-(tele)komunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2011 r., GUS, http://www.stat.gov.pl/.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu