BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urban Thomas, Smith Nathan D.
Tytuł
Sometimes Shorter Is Better, But Not Always: A Case Study
Źródło
e-mentor, 2012, nr 4, s. 92-98, tab., bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Szkolenia, Harmonogram
Training, Schedule
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
It is not common to think that shorter college courses produce better learning outcomes, but a recent, local study of over three years of data in Introduction to Philosophy courses at Houston Community College suggests that this may in fact be the case. In this study, we compare various term-lengths, from the traditional 16-week semester down to 5-week summer sessions and 3-week mini-sessions in both their Online and On-Campus "web-enhanced" formats.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Wiggins G.P., McTighe J., Understanding by Design, Hawker Brownlow Education, Cheltenham 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu