BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska Julita (Kalitero Public Relations)
Tytuł
Ocena działań employer brandingowych (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 5, s. 40-42, przypisy
Słowa kluczowe
Wizerunek pracodawcy, Kampanie reklamowe, Budowanie świadomości marki
Employer branding, Advertising campaign, Branding
Abstrakt
W świecie biznesu nikt nie ma wątpliwości, że podejmowane działania muszą być oceniane pod kątem efektywności. Te związane z budowaniem marki pracodawcy można oceniać ogólnie, lecz także dokonać oceny poszczególnych kampanii. Jak sprawdzić skuteczność akcji wizerunkowych? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Giblin, Umiejętność postępowania z innymi, Olimex, Kraków 1993, s. 23.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu