BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolski Karol
Tytuł
Motywacja wewnętrzna oraz chęć do korzystania z e-learningu - doniesienie z badań
Źródło
e-mentor, 2011, nr 1, s. 43-46, tab., wykr., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Organizacje pozarządowe, Szkolenie pracowników, Motywacja do nauki
e-learning, Non-governmental organisation, Manpower training, Motivation to learn
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
E-learning powoli staje się jednym z najpopularniejszych narzędzi służących rozwojowi personelu w organizacjach. Wykorzystywany jest nie tylko w firmach, ale również w organizacjach pozarządowych czy administracji publicznej. Mimo licznych korzyści, jakie pracodawcy mogą odnosić, stosując tę metodę edukacji pracowników, nie jest ona wolna od problemów. Jedną z największych przeszkód jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w szkolenia prowadzone tą metodą(abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Davis F., Bagozzi R., Warshaw P., User Acceptance of Computer Technology: A Comparison of Two Theoretical Models, "Management Science" 1989, nr 35.
  2. Hyla M., Przewodnik po e-learningu, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009.
  3. Mykowska A., Wolski K., How to inspire intrinsic motivation, referat wygłoszony na Online Educa - 16th International Conference on Technology Supported Learning and Training, Berlin, 1-3 grudnia 2010.
  4. Roca J., Chao-Min Chiub, Martinez F., Understanding e-learning continuance intention: An extension of the Technology Acceptance Model, "International Journal of Human-Computer Studies" 2006, nr, 64, s. 683-696.
  5. Ryan R., Deci E., Intrinsic and Extrinsic Motivations: Classic Definitions and New Directions, "Contemporary Educational Psychology" 2000, nr 25.
  6. Wallace P., The Internet in the Workplace: How New Technology is Transforming Work, Cambridge University Press, Nowy Jork 2004.
  7. Zimmerman B., Self-Efficacy: An Essential Motive to Learn, "Contemporary Educational Psychology" 2000, nr 25, s. 82-91.
  8. Davis F., A Technology Acceptance Model for Empirically Testing New End-user Information Systems: Theory and Results, 1986, http://hdl.handle.net/1721.1/15192.
  9. Eichstaedt M., Badanie dotyczące zastosowania e-learningu w 500 największych niemieckich przedsiębiorstwach, http://www.eid.edu.pl/blog/wpis,badanie_dotyczace_zastosowania_e-learningu_w_500_najwiekszych_niemieckich_przedsiebiorstwach,301.html.
  10. Kuciapski M., Wykorzystanie e-learningu, http://www.slideshare.net/mkuciapski/wykorzystanie-elearningu-presentation.
  11. Mungania P., The Seven E-learning Barriers Facing Employees, http://www.tjtaylor.net/research/The-Seven-E-Learning-Barriers-facing-Employees-Penina-Mungania-2003.pdf.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu